Korzystając ze strony akceptujesz warunki Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Polityki dotyczącej plików cookie i podobnych technologii. Żeby dowiedzieć się więcej, przeczytaj naszą politykę prywatności.

Najczęściej zadawane pytania

O 3-2-1 SPRZEDANE!
Dla sprzedających
Dla kupujących
Aspekty korporacyjne
Czy OTOMOTO chce wejść w rynek offline i chce przejąć rynek samochodów używanych?
Czy usługa 3-2-1 SPRZEDANE! jest konkurencją dla OTOMOTO?
3-2-1 SPRZEDANE! ma być „platformą łączącą rynek osób prywatnych z rynkiem dealerskim”. Przecież taką platformą jest np. OTOMOTO i sami dealerzy. Jaka więc nowa rola 3-2-1 SPRZEDANE!?

Nowa usługa OTOMOTO jest alternatywą dla tych, którzy chcą sprzedać swój używany samochód szybko, korzystnie i bez zbytniego wysiłku. Jest połączeniem działań online offline i w ten sposób dostosowuje się do współczesnego klienta. Dla dealerów , jest wsparciem ich działalności, dzięki któremu mogą oszczędzić czas i pieniądze.

Jaka będzie relacja 3-2-1 SPRZEDANE! z OTOMOTO? Czy obie usługi się nie wykluczają?
OTOMOTO będzie obecne zarówno w handlu online jak i offline. Czy to już monopol?
Skoro tak to dlaczego potrzebna była zgoda UOKiK na założenie firmy?
Na Polskim rynku funkcjonują już podobne rozwiązania – np. Auto1.com. W czym jesteście lepsi? Jak chcecie z nimi konkurować?
Jaka jest wartość inwestycji i w którym roku spodziewany jest jej zwrot?
Ile aut chcecie sprzedać w ciągu roku?
Na czym będziecie zarabiać?