Najczęściej zadawane pytania
W naszej nomenklatorze używamy następujących opisów stanu samochodu:
Idealny - samochód z nominalnym przebiegiem (max. 15 000 km przejechanych każdego roku od daty pierwszej rejestracji) ale nie większym niż 150 000 km, z polskiego salonu i od pierwszego właściciela. Dopuszczalne jest kilka małych rys na lakierze, ale auto nie może posiadać rdzy. Samochód nigdy nie był używany w charakterze taksówki lub innego rodzaju usługi transportu samochodowego (np. Uber) czy nauki jazdy. Nie posiada znanych wad fabrycznych związanych z danym modelem samochodu. Samochód bezwypadkowy i serwisowany w ASO. Do samochodu dostarczane są faktury potwierdzające wymianę zużytych elementów.
Dobry - samochód z przebiegiem trochę większym od nominalnego, ale nie przekraczającym 150 000 km, z polskiego salonu, od drugiego lub trzeciego właściciela. Posiada nieliczne głębsze rysy, najwyżej pojedyncze ognisko rdzy. Samochód nigdy nie był używany w charakterze taksówki lub innego rodzaju usługi transportu samochodowego (np. Uber) czy nauki jazdy. Nie posiada znanych wad fabrycznych związanych z danym modelem samochodu. Samochód w serwisowany w ASO.
Przeciętny - samochód z przebiegiem powyżej nominalnego, ale nie większym niż 250 000 km. Może to być samochód sprowadzony z zza granicy (pod warunkiem dotarcia do kraju nie przebywszy poważnego wypadku lub szkody całkowitej) z wieloma wcześniejszymi właścicielami. Posiada nieliczne głębsze rysy, najwyżej pojedyncze ognisko rdzy. Samochód nigdy nie był używany w charakterze taksówki lub innego rodzaju usługi transportu samochodowego (np. Uber) czy nauki jazdy. Samochód serwisowany.
Kiepski - pozostałe samochody nie spełniające wymogów opisanych w pozostałych kategoriach.