Najczęściej zadawane pytania

O 3-2-1 SPRZEDANE!
Dla sprzedających
Dla kupujących
Aspekty korporacyjne
Dlaczego warto sprzedać samochód w 3-2-1 SPRZEDANE?
Jak przebiega proces wyceny i odkupu samochodu w 3-2-1 SPRZEDANE?
Jak dokładnie będzie wyglądać wycena samochodu?
Co będzie podstawą wyceny samochodu?
Jak wycena online ma się do tego, co zaoferuje mi osoba sprzedająca po inspekcji? Nie chciałbym przyjechać, aby otrzymać dużo niższą ofertę i stracić czas.
Czy 3-2-1 SPRZEDANE! kupuje samochody zarejestrowane na firmę?
Chciałem wycenić swój samochód online, ale zobaczyłem błąd: "Przykro nam, nie możemy zdalnie wycenić danej konfiguracji samochodu". Czy to oznacza, że nie chcecie kupić mojego samochodu?
Co różni was od innych firm skupujących samochody w Polsce?
Czy wycena jest darmowa?
Czy muszę sprzedać swój samochód po umówionej inspekcji?
Czy mogę zdecydować się na sprzedaż samochodu komuś innemu po wizycie w 3-2-1 SPRZEDANE?
Czy kupujecie każdy samochód?
Co z pojazdami wyjątkowymi, rzadkimi lub posiadającymi nieoryginalne modyfikacje?
Czy z usługi 3-2-1 SPRZEDANE! mogą korzystać osoby sprowadzające pojazdy zza granicy?
Czy auta przywiezione zza granicy również będą podlegały wycenie? (na tablicach rejestracyjnych – wywozowych np. z Niemiec)?
Czy możliwe będą negocjacje przy wycenie?
Czy kupujecie tylko samochody w pełni sprawne technicznie?
Czy będziecie kupować samochody od jednoosobowych działalności gospodarczych?
Dlaczego sprzedaż samochodu poprzez 3-2-1 SPRZEDANE! jest lepsza od komisu lub zostawienia auta w rozliczeniu? Co nowego wnosi ten model?
Co warto zabrać ze sobą na inspekcję?
Jak długo czeka się na płatność?
Czy stosujecie jakieś rozróżnienie stanu samochodu przy wycenie w punkcie inspekcji?

W naszej nomenklatorze używamy następujących opisów stanu samochodu:

  • Idealny - samochód z nominalnym przebiegiem (max. 15 000 km przejechanych każdego roku od daty pierwszej rejestracji) ale nie większym niż 150 000 km, z polskiego salonu i od pierwszego właściciela. Dopuszczalne jest kilka małych rys na lakierze, ale auto nie może posiadać rdzy. Samochód nigdy nie był używany w charakterze taksówki lub innego rodzaju usługi transportu samochodowego (np. Uber) czy nauki jazdy. Nie posiada znanych wad fabrycznych związanych z danym modelem samochodu. Samochód bezwypadkowy i serwisowany w ASO. Do samochodu dostarczane są faktury potwierdzające wymianę zużytych elementów.

  • Dobry - samochód z przebiegiem trochę większym od nominalnego, ale nie przekraczającym 150 000 km, z polskiego salonu, od drugiego lub trzeciego właściciela. Posiada nieliczne głębsze rysy, najwyżej pojedyncze ognisko rdzy. Samochód nigdy nie był używany w charakterze taksówki lub innego rodzaju usługi transportu samochodowego (np. Uber) czy nauki jazdy. Nie posiada znanych wad fabrycznych związanych z danym modelem samochodu. Samochód w serwisowany w ASO.

  • Przeciętny - samochód z przebiegiem powyżej nominalnego, ale nie większym niż 250 000 km. Może to być samochód sprowadzony z zza granicy (pod warunkiem dotarcia do kraju nie przebywszy poważnego wypadku lub szkody całkowitej) z wieloma wcześniejszymi właścicielami. Posiada nieliczne głębsze rysy, najwyżej pojedyncze ognisko rdzy. Samochód nigdy nie był używany w charakterze taksówki lub innego rodzaju usługi transportu samochodowego (np. Uber) czy nauki jazdy. Samochód serwisowany.

  • Kiepski - pozostałe samochody nie spełniające wymogów opisanych w pozostałych kategoriach.

Czym jest Aukcja Live?