Korzystając ze strony akceptujesz warunki Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Polityki dotyczącej plików cookie i podobnych technologii. Żeby dowiedzieć się więcej, przeczytaj naszą politykę prywatności.

Najczęściej zadawane pytania

O 3-2-1 SPRZEDANE!
Dla sprzedających
Dla kupujących
Aspekty korporacyjne
Czy OTOMOTO chce wejść w rynek offline i chce przejąć rynek samochodów używanych?
Czy usługa 3-2-1 SPRZEDANE! jest konkurencją dla OTOMOTO?
3-2-1 SPRZEDANE! ma być „platformą łączącą rynek osób prywatnych z rynkiem dealerskim”. Przecież taką platformą jest np. OTOMOTO i sami dealerzy. Jaka więc nowa rola 3-2-1 SPRZEDANE!?
Jaka będzie relacja 3-2-1 SPRZEDANE! z OTOMOTO? Czy obie usługi się nie wykluczają?
OTOMOTO będzie obecne zarówno w handlu online jak i offline. Czy to już monopol?
Skoro tak to dlaczego potrzebna była zgoda UOKiK na założenie firmy?
Na Polskim rynku funkcjonują już podobne rozwiązania – np. Auto1.com. W czym jesteście lepsi? Jak chcecie z nimi konkurować?
Jaka jest wartość inwestycji i w którym roku spodziewany jest jej zwrot?

Jest to długofalowa inwestycja i w pierwszych latach koszty będą niewątpliwie wysokie. Benchmarkiem jest rynek niemiecki na którym FCG osiągnęło 3% rynku – byłby to dla nas bardzo zadowalający wynik, przynajmniej w pierwszych latach funkcjonowania usługi. Równie ważne jest jednak budowanie świadomości marki oraz zaufania zarówno klientów indywidualnych jak i biznesowych i na tym będziemy się koncentrować w najbliższym czasie.

Ile aut chcecie sprzedać w ciągu roku?
Na czym będziecie zarabiać?