Najczęściej zadawane pytania

O 3-2-1 SPRZEDANE!
Dla sprzedających
Dla kupujących
Aspekty korporacyjne
Czy OTOMOTO chce wejść w rynek offline i chce przejąć rynek samochodów używanych?
Czy usługa 3-2-1 SPRZEDANE! jest konkurencją dla OTOMOTO?
3-2-1 SPRZEDANE! ma być „platformą łączącą rynek osób prywatnych z rynkiem dealerskim”. Przecież taką platformą jest np. OTOMOTO i sami dealerzy. Jaka więc nowa rola 3-2-1 SPRZEDANE!?
Jaka będzie relacja 3-2-1 SPRZEDANE! z OTOMOTO? Czy obie usługi się nie wykluczają?
OTOMOTO będzie obecne zarówno w handlu online jak i offline. Czy to już monopol?
Skoro tak to dlaczego potrzebna była zgoda UOKiK na założenie firmy?
Na Polskim rynku funkcjonują już podobne rozwiązania – np. Auto1.com. W czym jesteście lepsi? Jak chcecie z nimi konkurować?
Jaka jest wartość inwestycji i w którym roku spodziewany jest jej zwrot?
Ile aut chcecie sprzedać w ciągu roku?
Na czym będziecie zarabiać?

Model biznesowy FCG zakłada, że przychód pochodzi z marż generowanych na licytacjach samochodów. Z drugiej strony dla dealerów, pozyskiwanie samochodów w ten sposób, oznacza oszczędność czasu i pieniędzy, dlatego mamy tu do czynienia z klasyczną sytuacją win – win.