Korzystając ze strony akceptujesz warunki Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Polityki dotyczącej plików cookie i podobnych technologii. Żeby dowiedzieć się więcej, przeczytaj naszą politykę prywatności.

Najczęściej zadawane pytania

O 3-2-1 SPRZEDANE!
Dla sprzedających
Dla kupujących
Aspekty korporacyjne
Czy OTOMOTO chce wejść w rynek offline i chce przejąć rynek samochodów używanych?
Czy usługa 3-2-1 SPRZEDANE! jest konkurencją dla OTOMOTO?
3-2-1 SPRZEDANE! ma być „platformą łączącą rynek osób prywatnych z rynkiem dealerskim”. Przecież taką platformą jest np. OTOMOTO i sami dealerzy. Jaka więc nowa rola 3-2-1 SPRZEDANE!?
Jaka będzie relacja 3-2-1 SPRZEDANE! z OTOMOTO? Czy obie usługi się nie wykluczają?
OTOMOTO będzie obecne zarówno w handlu online jak i offline. Czy to już monopol?

Celem OTOMOTO jest umożliwianie skutecznej i wygodnej sprzedaży oraz udostępnienie wygodnych narzędzi poszukiwania pojazdów. Chcemy odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dla których podział na świat online i offline nie ma takiego znaczenia. Dlatego wprowadzany nowe rozwiązania, spełniające ich oczekiwania. OTOMOTO nie jest zresztą jedynym sposobem sprzedaży czy zakupu samochodu. W Polsce kierowcy kupują samochody od znajomych, w salonach dealerskich, zostawiają je w rozliczeniu, etc. Opcji jest zatem bardzo wiele, a rynek – bardzo pojemny. Na nasz nowy projekt zgodę wyraził UOKiK, także od strony prawnej również nie ma zastrzeżeń.

Skoro tak to dlaczego potrzebna była zgoda UOKiK na założenie firmy?
Na Polskim rynku funkcjonują już podobne rozwiązania – np. Auto1.com. W czym jesteście lepsi? Jak chcecie z nimi konkurować?
Jaka jest wartość inwestycji i w którym roku spodziewany jest jej zwrot?
Ile aut chcecie sprzedać w ciągu roku?
Na czym będziecie zarabiać?