Korzystając ze strony akceptujesz warunki Regulaminu, Polityki Prywatności oraz Polityki dotyczącej plików cookie i podobnych technologii. Żeby dowiedzieć się więcej, przeczytaj naszą politykę prywatności.

Najczęściej zadawane pytania

O 3-2-1 SPRZEDANE!
Dla sprzedających
Dla kupujących
Aspekty korporacyjne
Czy OTOMOTO chce wejść w rynek offline i chce przejąć rynek samochodów używanych?
Czy usługa 3-2-1 SPRZEDANE! jest konkurencją dla OTOMOTO?
3-2-1 SPRZEDANE! ma być „platformą łączącą rynek osób prywatnych z rynkiem dealerskim”. Przecież taką platformą jest np. OTOMOTO i sami dealerzy. Jaka więc nowa rola 3-2-1 SPRZEDANE!?
Jaka będzie relacja 3-2-1 SPRZEDANE! z OTOMOTO? Czy obie usługi się nie wykluczają?
OTOMOTO będzie obecne zarówno w handlu online jak i offline. Czy to już monopol?
Skoro tak to dlaczego potrzebna była zgoda UOKiK na założenie firmy?

To standardowa procedura, jakiej musieliśmy się poddać. Obowiązkowi uzyskania zgody odpowiedniego organu podlegają, co do zasady, koncentracje, których uczestnicy osiągają pewne minimalne wielkości rocznych obrotów, tj. przekraczają tzw. progi zgłoszeniowe. Dokonanie koncentracji przekraczającej wielkość obrotów określoną w prawie polskim wymaga uzyskania zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, natomiast wielkości określone w prawie wspólnotowym - zgody Komisji Europejskiej. Zgodnie z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów, zamiar koncentracji podlega obowiązkowi zgłoszenia, jeżeli łączny światowy obrót przedsiębiorców uczestniczących w koncentracji w roku obrotowym poprzedzającym rok zgłoszenia przekracza równowartość 1 mld euro lub 50 mln euro na terytorium Polski. Obliczanie obrotu przedsiębiorców dokonywane jest na podstawie ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, a także - pomocniczo - rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu obliczania obrotu przedsiębiorców uczestniczących w koncentracji z 17 lipca 2007 roku. Z przepisów tych wynika generalna zasada, że należy uwzględnić nie tylko obrót przedsiębiorców biorących bezpośredni

Na Polskim rynku funkcjonują już podobne rozwiązania – np. Auto1.com. W czym jesteście lepsi? Jak chcecie z nimi konkurować?
Jaka jest wartość inwestycji i w którym roku spodziewany jest jej zwrot?
Ile aut chcecie sprzedać w ciągu roku?
Na czym będziecie zarabiać?